BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.
... ŞCOALA GENERALĂ NR.5

...

Tulcea - iulie 2009 si Sighisoara - august 2009

PRIN TARA IN PASI DE DANS

In acest an, pe perioada vacantei de vara, Scoala Generala nr. 5 din Sacele a avut onoarea sa participe cu grupul de dans traditional rrom la Saptamana Filmului Interetnic de la Tulcea, dar si la Festivalul PROETNICA de la Sighisoara.
       In acest sens scoala a fost reprezentata de cei 10 elevi, membrii grupului de dans traditional rrom, domnul director Toth Dimcea Alexandru si cadrele didactice Szasz Marton si Diana Szasz.
       Elevii scolii noastre au urcat pe scena de la Tulcea si de la Sighisoara, prezentand un spectacol de zile mari pe muzica veritabila tiganeasca, reusind sa devina in scurt timp vedetele principale la ambele evenimente. Ei au fost remarcati atat de primarul orasului Tulcea, care a apreciat personal evolutia lor, dar si de organizatorii fetivalului PROETNICA de la Sighisoara, si, mai ales de turistii straini care s-au aflat in Sighisoara pe perioada festivalului medieval.
       Astfel calatoriile din vacanta mare au totalizat aproximativ 1800 de km de-a lungul si de-a latul tarii, cei 10 copii avand astfel ocazia sa depaseasca hotarele geografice ale judetului Brasov.S-a dovedit inca o data cu rezultate reale - dovada pozele si filmarile existente - ca unde se lucreaza cu constiinciozitate si daruire, rezultatele si succesul nu se lasa asteptate.
       Un vis implinit pentru acesti copii, cele doua deplasari pline de intamplari si peripetii frumoase din viata lor: peisajele mirifice ale Deltei Dunarii si cetatea medievala de la Sighisoara.

Coordonator dans traditional rrom Diana Szasz

In primele randuri as vrea sa ma prezint. Ma numesc Olescu Maria si in vara aceasta pot spune ca am avut intr-adevar o vacanta de vis. Mai intai am plecat la festivalul pe teme de interculturalitate de la Tulcea. Astfel, la ora 8 dimineata am plecat cu microbuzul din curtea scolii. Pe drum ne-am distrat, am facut glume, am cantat imnul scolii si am dormit. Am ajuns la Tulcea si ne-am cazat la un hotel de trei stele cate doua in camera (echipa de dansuri, fete si baieti). A doua zi dimineata ne-am trezit si dupa micul dejun am plecat la plimbare. Ne-am plimbat cu vaporul, cu bacul, am vorbit cu capitanul si la intoarcere ne-am pregatit de spectacol.
       Acolo pe scena am reusit sa impresionam pe toata lumea, dar i-am vazut si pe ceilalti copii care au dansat. Cand ne-am intors in camera, ne-am jucat de-a baba oarba, i-am inchis pe Dragos si pe Claus in balcon si i-am lasat acolo pana a venit doamna de la receptie.
       Urmatoarea aventura a fost la Sighisoara la festivalul de film PROETNICA. Aici ne-a impresionat foarte mult orasul-cetate. Dupa ce ne-am aranjat lucrurile si am fost cazati intr-un internat, am plecta sa vizitam orasul si ne-am cumparat diverse suveniruri. Dupa ce ne-am intors ne-am pregatit pentru spectacol. Acolo am dansat doua ore si toata lumea ne-a aplaudat la scena deschisa. Apoi am vizita un muzeu foarte frumos ne-am urcat pe scari si am facut poze.
       Au fost cele mai frumoase zile din viata mea mai ales excursia de la Tulcea unde am plecat cu niste amintiri de neuitat si pentru asta le sunt recunoscatoare coordonatorilor echipei de dans.

Olescu Maria, Clasa a VIII-a A

Copyright © scoala5sacele.xhost.ro Site Meter    Administrator site:carmenpanoiu@yahoo.com